Często zadawane pytania
Zamówienia
Kod rabatowy można wprowadzić w odpowiednich polach na stronach „koszyk” oraz „kasa” przy finalizowaniu zamówienia. Po poprawnym zatwierdzeniu kodu rabatowego wszystkie ceny powinny zostać przeliczone automatycznie.
Po spakowaniu zamówienia powinni Państwo otrzymać maila z fakturą oraz numerem listu przewozowego, który umożliwia śledzenie przesyłki.
Tak, możesz anulować zamówienie do momentu, gdy nie zostało ono spakowane i przekazane kurierowi.
W tym celu skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta dostępnym pod adresem e-mail: [email protected].
Aby złożyć zamówienie w sklepie nie musisz posiadać konta. Rejestracja konta pozwala na dostęp do historii zamówień, pozwala na szybsze finalizowanie zamówień (przez automatyczne wypełnianie danych adresowych) oraz może dawać dostęp do dodatkowych promocji.
Nie ma możliwości edycji zamówienia, które zostało opłacone. W każdej chwili klient może modyfikować zamówienie, dla którego nie została jeszcze wybrana forma dostawy i płatności.
Nie uwzględniamy również możliwości łączenia zamówień, które zostały złożone w jakimkolwiek odstępie czasowym.
Aby sprawdzić historię zamówień oraz ich status:
- Kliknij ikonę „Moje konto” znajdującą się w górnym menu oraz w stopce strony
- Zaloguj się, podając dane wprowadzone przy rejestracji konta
- Po lewej stronie kliknij pole „Zamówienia”
Aktualnie realizujemy zamówienia wyłącznie do klientów zamieszkałych na terytorium Polski.
Płatności i dostawa
Zamówienie może być opłacone przez:
- przelew bankowy
- BLIK
- szybkim przelewem online
- Kartą płatniczą Visa lub Mastercard
Płatności online księgowane w czasie rzeczywistym (zwykle do 5 minut).
Płatności przelewem tradycyjnym są księgowane w ciągu 2 dni roboczych.
Zamówienia realizujemy za pomocą:
- Kurier Inpost
- Paczkomat Inpost
- Orlen Paczka
Standardowe ceny dostawy:
- Kurier Inpost –
- Paczkomat Inpost –
- Orlen paczka
Każde 10zł w koszyku zmniejsza koszt dostawy o 1 zł
Zamówienia są kompletowane i wysyłane w ciągu 1-2 dni roboczych.
Czas dostawy przez kuriera to dodatkowe 1-2 dni robocze.
Aktualnie realizujemy zamówienia wyłącznie na terenie Polski.
Zwroty i reklamacje
Nie ma możliwości zwrotu otwartych opakowań.
Jeśli stwierdziłeś brak jednego z zamówionych towarów w paczce skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta ([email protected]) Dokonamy weryfikacji zawartości paczki w systemie kamer na stanowisku pakowania i postaramy się dosłać produkt w najkrótszym czasie na nasz koszt.
Zwrot środków za zwrócone zamówienie powinien zostać zrealizowany w terminie nie dłuższym niż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki zwrotnej.
