Konsument (oraz podmioty objęte ochroną, o której mowa w §9) zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni. Termin liczony jest zgodnie z przepisami prawa (patrz pkt 13–16). Do zachowania terminu wystarczy wysłanie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu w terminie 14 dni — można użyć wzoru formularza odstąpienia dostępnego w potwierdzeniu zamówienia.
Skutki odstąpienia: Umowa uważana jest za niezawartą; Konsument zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę (chyba że Sprzedawca zaproponował odbiór Produktu). Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Zwrot należy kierować na adres: ul. Dąbie 108a, 21-400 Łuków (chyba że Sprzedawca wskaże inny adres).
Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności (w tym kosztów dostawy podstawową dostawą) przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na inny sposób, który nie pociąga za sobą kosztów dla niego. Zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu lub zwrotu towaru (w zależności, które zdarzenie nastąpi później), z zastrzeżeniem prawa Sprzedawcy do wstrzymania zwrotu do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania.
Konsument ponosi bezpośrednie koszty odesłania Produktu, chyba że Sprzedawca zabrał Produkt we własnym zakresie.
Termin 14-dniowy liczy się: a. przy umowie, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będący jednym przedmiotem — od dnia objęcia przez Konsumenta produktu w posiadanie; b. przy umowie obejmującej wiele produktów dostarczanych osobno — od dnia objęcia w posiadanie ostatniego Produktu; c. przy umowie polegającej na regularnym dostarczaniu produktów przez czas oznaczony — od dnia objęcia w posiadanie pierwszego produktu; d. w pozostałych przypadkach — od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku m.in.: a. towarów wykonanych na miarę lub wyraźnie spersonalizowanych, b. towarów zapieczętowanych, które po otwarciu nie mogą być zwrócone ze względów ochrony zdrowia lub higienicznych (jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu), c. towarów, które po dostarczeniu zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami ze względu na swój charakter, d. świadczenia usług, które zostały w pełni wykonane za wyraźną zgodą Konsumenta i po uprzednim poinformowaniu go, że po wykonaniu usługi utraci prawo do odstąpienia, e. towarów szybko psujących się lub mających krótki termin przydatności.
Prawo odstąpienia przysługuje również Sprzedawcy w przypadku niewykonania zobowiązania przez Konsumenta w terminie ściśle określonym.